ООО СПАЙК-ИНВЕСТ
Форма входа
Календарь новостей
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Поиск
Друзья сайта
Статистика
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 45
Вторник, 16.04.2024, 07:04
Общество с ограниченной ответственностью "СПАЙК-ИНВЕСТ" (код по ЕГРПОУ - 35542661) является лицензированным торговцем ценными бумагами и имеет лицензии Национальной комиссии по ценным бумагам и фондовому рынку Украины по следующим видам деятельности:
 
1. Брокерская деятельность на фондовом рынке Украины - серия                   АЕ №263038 от 17.04.2013 года. 
  
2. Дилерская деятельность на фондовом рынке Украины   - серия АЕ №263039 от 17.04.2013 года.  
 
3. Андеррайтинг                                                                     - серия АЕ №263040 от 17.04.2013 года.  
 
 
 
Кроме этого ООО "СПАЙК-ИНВЕСТ" оказывается информационно-консультационные услуги, относительно работы на фондовом рынке.
 
Целью создания данного сайта является популяризация услуг, оказываемых Обществом и привлечение новых клиентов для работы на фондовом рынке.  
 
ООО "СПАЙК-ИНВЕСТ" имеет достаточно гибкую тарифную политику (стоимость услуг от 100,00 грн.), которая зависит от сложности операции её уникальности и степени участия в ней Общества.
 
Свідоцтво про державну реєстрацію ТОВ "СПАЙК-ІНВЕСТ" - СВІДОЦТВО серія А01 №063936   
Свідоцтво про включення ТОВ "СПАЙК-ІНВЕСТ" до державного реєстру фінансових установ - СВІДОЦТВО № 1344
 
ПРОЦЕДУРИ ФІКСАЦІЇ ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТАМИ (ПРЕДСТАВНИКАМИ КЛІЄНТІВ) ТА ІНШИМИ УЧАСНИКАМИ ФОНДОВОГО РИНКУ
1. Інформаційний обмін (комунікація) повідомленнями та документами в межах взаємодії Товариства з клієнтами (представниками клієнтів) та іншими учасниками фондового ринку, із забезпеченням фіксації такої взаємодії, може здійснюватися наступними способами: - розміщення інформації на офіційному веб-сайті Товариства в мережі Інтернет із можливістю її копіювання (завантаження); - обмін усними повідомленнями по телефону, у т.ч. смс-повідомленнями; - обмін електронними повідомленнями з використанням електронної пошти та/або мессенджерів (Telegram, Viber, WhatsUp Messenger) в мережі Інтернет; - обмін оригіналами документів на паперовому носії; - обмін електронними документами з використанням електронного підпису в Системі BIT eTrade Mail. Єдиними способами взаємодії з клієнтом (потенційним клієнтом, представником клієнта), які пов’язані з отриманням/опрацюванням/виконанням замовлень клієнтів, які призводять/можуть призводити до укладання договору, та/або доручень (розпоряджень) клієнтів, які призводять/можуть призводити до отримання або зміни реквізитів замовлення, є винятково Система BIT eTrade Mail, Виртуальная АТС Бинотел та/або обмін оригіналами документів на паперовому носії.
 
2. Обмін оригіналами документів на паперовому носії.
2.1. Процедура та строки обміну оригіналами документів на паперовому носії визначаються у генеральній угоді та інших договорах.
2.2. Обмін оригіналами документів на паперовому носії, які пов'язані чи можуть бути пов'язані з отриманням, опрацюванням та виконанням замовлень клієнтів призводять до укладання договору, та/або доручень (розпоряджень) клієнтів або зміни реквізитів замовлення.
2.3. Обмін оригіналами документів на паперовому носії проводиться шляхом надання оригіналів на паперових носіях особисто, за допомогою поштового зв'язку, кур’єрської служби доставки або через уповноважену особу.
2.4. При наданні оригіналів документів застосовуються наступні обов’язкові правила:
       - документи надаються особисто клієнтом, уповноваженою особою клієнта тільки в офісі Товариства;
       - направлення документів поштою може проводитися тільки за адресами, вказаними у генеральній угоді або інших договорах.
 
3. Умови обміну електронними документами в Системі BIT eTrade Mail.
3.1. Обмін електронними документами з використанням електронного підпису в Системі BIT eTrade Mail використовується Товариством та клієнтами з дотриманням правил Системи, опублікованих на веб-сайті її адміністратора за посиланням (https://switchgroup.com.ua ).
3.2. Обмін електронними документами з використанням електронного підпису в Системі BIT eTrade Mail призводять до укладання договору та/або подання/виконання доручень (розпоряджень) клієнтів або зміни реквізитів замовлення.
3.3. За погодженням сторін електронні документи, які були надіслані/отримані/укладені в Системі BIT eTrade Mail, можуть бути додатково оформлені у формі документів на папері (копій електронних документів).
 

ТАРИФИ ТОРГОВЦЯ

Тариф «Internet Trading»

Комісія за угоди з цінними паперами (крім угод з державними цінними паперами, угод РЕПО та угод, укладених через особистий кабінет Клієнта)

-

Комісія за угодами, укладеними через особистий кабінет Клієнта

-

Комісія за угоди з державними цінними паперами

-

Комісія за угодами РЕПО

-

Виставлення/зняття заявок по телефону

-

Разова консультація аналітика по телефону

-

Виведення грошових коштів з Інвестиційного рахунку

-

Абонентська плата

-

 

Тариф ««Brokerage»

Комісія за угоди з цінними паперами (крім угод РЕПО та угод з державними цінними паперами)

0,1 % від суми угоди

Комісія за угоди з державними цінними паперами

0,1 % від суми угоди

Комісія за угодами РЕПО

0,1% від суми угоди

Виставлення/зняття заявок по телефону

безкоштовно

Разова консультація аналітика по телефону

безкоштовно

Виведення грошових коштів з Інвестиційного рахунку

безкоштовно

Абонентська плата

відсутня

Умовами Замовлення за Генеральним договором може бути встановлена інша вартість послуг.

 

ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ СКАРГ

1. Всі суперечки та розбіжності між Товариством та клієнтом або потенційним клієнтом вирішуються шляхом переговорів, а при недосягненні згоди – шляхом направлення клієнтом або потенційним клієнтом скарги Товариству.

2. Товариство встановлює, впроваджує та підтримує ефективні та прозорі процедури своєчасного реагування на скарги клієнтів або потенційних клієнтів. Товариство веде облік отриманих скарг та вжитих заходів щодо їх розгляду. Скарги розглядаються та вирішуються Товариством відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про інформацію».

3. Товариство публікує на власному веб-сайті інформацію щодо процедури розгляду скарг, а саме щодо: - процедури отримання скарг; - процедури розгляду скарг; - контактну інформацію відповідного підрозділу, який займається розглядом скарг. Інформація надається клієнтам або потенційним клієнтам на вимогу або під час отримання скарги. Товариство розглядає скарги клієнтів та потенційних клієнтів безкоштовно.

4. Громадяни та юридичні особи, в т.ч. професійні учасники фондового ринку, мають право направити Товариству скарги в письмовій формі з дотриманням вимог щодо оформлення скарги шляхом направлення поштою (рекомендованим листом з описом вкладень), або іншими засобами зв’язку, що забезпечують можливість фіксування часу відправлення, або особистого вручення скарги.

5. Скарга фізичної особи, що направляється до Товариства, має містити: - прізвище, ім’я та по-батькові; - місце проживання та засоби зв’язку; - суть скарги (обґрунтування, докази, перелік документів, посвідчених клієнтом, що додаються до скарги); - дату скарги; - особистий підпис.

6. Скарга юридичної особи, що направляється до Товариства, має містити: - повне та скорочене найменування; - місцезнаходження та засоби зв’язку; - суть скарги (обґрунтування, докази, перелік документів, посвідчених клієнтом, що додаються до скарги); - вихідний номер та дату реєстрації су журналі вихідної кореспонденції юридичної особи; 4 - підпис уповноваженої особи та печатку юридичної особи (за наявності).

7. Усі скарги мають бути зареєстровані у журналі вхідної кореспонденції Товариства не пізніше кінця робочого дня, в який було отримано скаргу.

8. Функціональні обов’язки щодо розгляду скарг, отриманих Товариством, покладаються на Директора (Комплаєнс-офіцера).

9. Зареєстровані скарги, не пізніше другого робочого дня з дати отримання скарги, передаються керівнику Товариства або особі, що здійснює його повноваження, для розгляду та прийняття рішення.

10. Скарги, які не відносяться до компетенції Товариства, разом з доданими до скарги документами, не пізніше 5 (п’яти) робочих днів, наступних за днем реєстрації надходження скарги до Товариства, повертаються скаржнику з письмовим роз’ясненням від Товариства, шляхом направлення поштою рекомендованого листа, у випадку надходження скарги поштовим відправленням, або іншими засобами зв’язку, що забезпечують можливість фіксування часу відправлення, або особистого повернення скарги.

11. Скарга розглядається протягом 30 (тридцяти) календарних днів, наступних за днем реєстрації надходження скарги до Товариства, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів від дня їх отримання. Якщо до скарги не додані (додані не в повному об’ємі) документи, необхідні для її розгляду, Товариство звертається до скаржника з запитом про надання необхідних документів, встановлюючи дату їх надання. Якщо, на встановлену у запиті Товариства дату, документи від скаржника не будуть отримані Товариством, то скарга буде розглянута Товариством на підставі наявних документів або залишена без розгляду.

12. Якщо в місячний термін вирішити порушені у скарзі питання неможливо, керівник Товариства або особа, що виконує його обов’язки, встановлює необхідний термін для її розгляду, про що повідомляється скаржнику. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у скарзі, не може перевищувати 45 (сорока п’яти) календарних днів.

13. Товариство має право залишити скаргу без розгляду, якщо: - скарга оформлена без дотримання вимог пунктів 4-6 цього Порядку; - питання, порушені в отриманій Товариством скарзі, не містять даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення; - скарга надійшла від особи, що не має відповідних повноважень; - повторна скарга не містить нової інформації по суті порушеного питання, за умови, що Товариство надала обґрунтовану відповідь на попередню скаргу; - скарга надійшла від скаржника, що визнаний судом недієздатною особою. Рішення про залишення скарги без розгляду приймається керівником Товариства, або особою, що виконує його обов’язки. Скарги, залишені без розгляду, направляються скаржнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через 5 (п’ять) робочих днів наступних за днем реєстрації надходження скарги до Товариства.

14. За результатами вивчення скарги, перевірки викладених фактів та припущень, готується відповідь на скаргу, в якій викладається ґрунтовний аналіз скарги, за необхідності описуються вжиті Товариством заходи та рекомендації щодо вчинення скаржником певних дій для вирішення питання. У разі якщо за результатами вивчення скарги було виявлено порушення прав скаржника, що спричинено діями (бездіяльністю) співробітників та/або посадових осіб Товариства, керівнику Товариства або особі, що виконує його обов’язки, надається необхідна інформація з пропозиціями щодо уникнення подібних питань у подальшому.

15. Відповідь на скаргу за підписом керівника Товариства або особи, що виконує обов’язки керівника, направляється скаржнику поштою за адресою, вказаною скаржником у скарзі, або передається особисто скаржнику (уповноваженій особі), що підтверджується розпискою скаржника або його уповноваженою особою.

16. Під час розгляду скарги Товариство повинна спілкуватися з клієнтами або потенційними клієнтами чітко, простою та зрозумілою мовою та відповідати на скаргу своєчасно та без зайвої затримки.

17. Товариство повинна повідомляти про свою позицію стосовно скарги клієнтам або потенційним клієнтам та повідомляти клієнтів або потенційних клієнтів про наявні у них варіанти дій, в тому числі про те, що клієнт може подати цивільний позов до суду.

18. Директор (Комплаєнс-офіцер) аналізує інформацію щодо надходження скарг та їх розгляду, з встановлення будь-яких ризиків або порушень, які виникають чи можуть виникати та пов’язані з такими скаргами.

19. Керівництво Товариства (у разі, якщо Директор не є Комплаєнс-офіцером) отримує на постійній основі, але не рідше одного разу на рік, письмових звітів з питань комплаєнсу в яких мають зазначатися, зокрема, чи були вжиті відповідні заходи у разі виявлення будь-яких недоліків.

 

Контактна інформація органу, що здвйснює державне регулювання діяльності на ринку цінних паперів - НКЦПФР:  

Адреса та режим роботи

вул. Московська 8, к. 30, м. Київ, 01010
Режим роботи: з 9.00 до 18.00 (в п‘ятницю з 9.00 до 16.45)
обідня перерва з 13.00 до 13.45

Телефони

Приймальня Голови Комісії
+38 (044) 254 24 30


Канцелярія
+38 (044) 254 23 31

 
Контактная информация ТОВ "СПАЙК-ІНВЕСТ":
Телефоны: (056)794-55-45.
Электронный адрес: spaik.ltd@fgi.com.ua 
Контактное лицо: Директор - Леонов Сергей Владимирович. 

Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтов - uCoz